środa, 2 lipca 2014

10 najprzystojniejszych pilkarzy świata

Heloł! Mam teraz fazę na Mundial i chcę wam przedstawić ranking piłkarzy. Ustalony jest on według mnie. A więc zaczynamy:

10 - Samuel Eto'o





















9 - Cristiano Ronaldo















8 - Didier Drogba














7 - Diego Benaglio
















6 - Zlatan Ibrahimović
















5 - Luiz Gustavo















4 - Mesut Ozil






















3 - Lionel Messi



















2 - Gerard Pique
















1 - Neymar Da Silva Santos Junior






















~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeśli coś komuś nie pasuje to proszę to zgłaszać w komentarzach. Serdecznie zapraszam także do czytania mojego impulsywnie utworzonego bloga: ialwaysloves.blogspot.com Ave ja!!! I życzę miłych wrażeń :D

3 komentarze:

  1. Mocna 1sza trójka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam do ciebie pytanie: więc tak.. ponieważ bardzo długo już nie było rozdziałów to chciałam cię zapytać czy jeszcze w ogóle będziesz je pisała bo bardzo mi na nich zależy? proszę odpowiedz to dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Luiz i Diego ♥♥

    OdpowiedzUsuń