środa, 11 czerwca 2014

Anglik

Siema ludzie. Z tej racji że mam dodatkowy angielski dodaję imagina pojedynczego odbiegającego od całego bloga do tego po angielsku. Więc włączać tłumacze i brać w ręce słowniki bo dzisiaj angielski dzień. Ave ja i czytajcie oraz komentujcie. Zaczynam :)


- You did it again!
- Sophie this isn't what you think. I will explain this to you
- What will you explain to me?!
- MODEST told me!
- Why must I believe you?!
- Because I love you!
- Really? If you love me you wouldn't agree
- You think that I wanted this?
- Why?
- They forced me to this
- Why must I think that you don't lie?
- Sophie because I don't want to hurt you. Please give me last chance - in his eyes to be seen hope.
- Louis this isn't so easy
- I know. But you are my air. I can't live without you. Please this will not happen again - I must think over this.
- Please give me time'
- Ok. How much you want
- Thank you

Two weeks later:

- I thought it over and I decided that I forgave you
- Really?
- Yes - Louis hugged me hard.
- Thank you Sophie. I love you
- I love you too - softly join our lips in passionate kiss.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I co jak tam wrażenia? Wiem głupie to! Ale cóż uczę się angielskiego by uciec z Polski do Anglii. Wiecie chcę tam zamieszkać. Nie to że nie lubię mojego kraju tylko że czuję się jakbym nie była stąd tylko z innego miejsca. A z resztą mam nadzieję że sobie to przetłumaczycie. Do zoba Ave ja mój ludu drogi! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz