niedziela, 15 czerwca 2014

Imagin z okazji Mundialu

Hahaha po przeczytaniu tego imagina padniecie ze śmiachu jak ja.

Powoli się zaczyna a strach coraz mocniej rośnie. Bycie jedyną dziewczyną która robi triki z piłką na najwyższej scenie nie jest łatwe. Mam do tego być okrążona przez najlepszych piłkarzy takich jak: Eto'o czy Neymar. Ahh Neymar. Moja miłość ale jak zwykle nie szczęśliwa. Dobra nie ma czasu na rozmyślanie. W głośnikach rozbrzmiewa " We Are One " a wszyscy są już na scenie trzeba wyjść. Raz kozie śmierć. Po chwili nie było aż tak tragicznie jak mi się wydawało. Kiedy piosenka się skończyła zeszłam i od razu koło mnie znalazła się Eliza.
- Byłaś świetna. Gratuluję
- Dzięki - w pewnym momencie podszedł do nas Marcelo i podał mi kartkę a następnie poszedł sobie jakgdyby nigdy nic.

" Bądź za chwilę przy głównym wejściu "

- Co to?
- A nic takiego - przebrałam się i poszłam. Nie musiałam długo czekać.
- Widzę że przyszłaś
- Coś się stało?
- Tak. Serce zaczęło mi bić dla ciebie
- Co?
- To że po mimo cię nie znam to już wiem że się w tobie zakochałem
- Ale... - Przerwał mi wpijając się w moje wargi. Odsunął się i posłał mi szeroki uśmiech.
- A więc jestem Neymar
- A ja jestem Sophie - po przedstawieniu się znowu mnie pocałował tylko raźniej.

4 komentarze:

  1. Dobra imagin imaginem ale ciekawe kiedy rozdzial dodasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie imagin świetny, ale kiedy będą następne rozdziały? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imagin ok, ale kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju kiedy kolejny rozdzial?! Mial byc kilka dni temu..

    OdpowiedzUsuń